Slappar dag

Vaknade strax efter 9 imorse och fick lite halvt panik på att klockan var så mycket. Antar att många använder sin lediga tid till att slappa och sova ut nu i mellandagarna. Jag slappar också men eftersom jag har såna otroliga sömnsvårigheter så är det upp med tuppen för min del som gäller.
Sjuka tider jag har egentligen. Somna kl 2 på natten och vakna strax efter 6 (eller ah, tvinga sig upp, skulle lätt kunna sova vidare men då kan jag inte somna alls på natten) Men ibland tar kroppen igen sig genom att som idag sova till kl 9.
 

Idag har jag verkligen bara slappat, lite dåligt samvete för att jag inte ens har tagit en promenad i det fina vädret. Men har haft så himla ont i huvudet så istället har jag kollat vidare på America Horror Story.
Det är först nu som jag bäddat sängen och satt mig vid skrivbordet istället i hopp om förändring. Ne men allvarligt, någon typ av rörelse måste det bli idag i alla fall.
 
Tror att jag ska dricka ett glas vatten så kanske huvudvärken släpper? Japp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0