Självbehärskning / Bieffekter

Nu vet jag. jag ska snart ha mens, därför kan jag inte stå emot allt just nu.
Ingen självbehärskning här alls idag ju.
 
Jag har haft oturen att råka ut för alla bieffekter med att ha en ätstörning i princip. Känns så fail eftersom jag inte ens lyckats bli smal...
Så för inte jättelänge sen så beställde jag en peruk. För tyvärr så vill inte mitt riktiga hår sitta kvar på huvudet. Ångrade mig så fort jag hade beställt den eftersom det kändes fel på något sätt. dessutom var den lockig, hade visserligen beställt en lockig eftersom just den peruken var finast och syftet var att platta ner lockarna på den.
Hur som helst behöll jag den och efter att verkligen ha tagit mig tid till att testa den och fixa till den så blev jag så otroligt positivt överaskad. Den var så fiiin <3
 
Eftersom jag beställde en i mörkare färg än min egen hårfärg så vill jag inte riktigt använda den nu. Köpte den först och främst för att veta att jag har ett ess i rockärmen om det skulle krisa sig liksom.
En trygghet som finns typ.
Grät alltid i duschen innan eftersom allt låg i golvbrunnen när jag var klar (vilket det fortfarande gör) men nu känns det inte riktigt lika jobbigt eftersom jag är säkrad.
 
Eftersom hår för mig är mitt allt i princip så la jag ner endel pengar på min peruk. Vilket gör att jag verkligen fick vad jag betalade för. Den ser verkligen otroligt äkta ut och jag kan sätta upp håret hur som helst utan att det syns att det är en peruk.
 
Känner mig så jävla stressad. har inte fixat en enda julklapp än. Men vet tack och lov vad jag ska köpa till alla. Brorsan kommer strax och hämtar upp mig för en sväng i köpcentret. Hoppas jag kan få mig mig några klappar hem då.

Kommentarer
Postat av: S

Sv; Tack så mycket! :)

2012-12-17 @ 18:02:28
URL: http://vandrandeskelett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0