På språng

Kom nyss hem från stan/gymmet och äter lite lunch
Jag vet att jag är sämst på att fotografera
En skål lättkvarg med bär
En bit knäcke med julskinka och senap
Ett glas funlight
 
Han aldrig till köket innan dem åt frukost så jag struntade i det och köpte ett päron på vägen ner till stan istället.
 
Var nere i stan strax efter 10 och då var det väldigt lugnt. Hittade en vinröd spetströja som fick följa med hem. Hatar egentligen att shoppa kläder, det mesta sitter ändå så fult på mig.
 
Träningstighsen som jag letade efter var slut i min storlek, vilket var lite irriterande när jag väl var på stan liksom, dem var ju inte ens på rea.. varför skulle dem ta slut?
Springer in på gymmet och är supertaggad på ett pulspass som visar sig vara fullbokat. VARFÖR BOKADE JAG INTE IMORSE?? PUCKO!
Borde ha i tanken att alla kommer nu och ska träna bort sina julmiddagar. Det var i alla fall vad som pratades om i omklädningsrummet. Het diskussion
Blev först frustrerad och tänkte gå men varför ta ut aggressioner över sin egen träning. Det blev 1 timma på cykeln, medel lugnt. Men det gör inget, brände en hel del ändå. Sen att det tar typ 1 timma fram och tillbaka till stan är ju ett plus.
Nu ska jag nog chilla ett tag, sen får det bli mer träning tror jag.

Kommentarer
Postat av: N

Synd att det blev så för dig förra året, men jag hoppas att du hittar friskviljan en dag igen! Hm... Jag vill bli både frisk och smal, eller snarare nöjd med min kropp. Vill sluta hetsäta och spy men vill inte börja äta så mycket mer i övrigt än vad jag gör nu. Kan inte längta mer till att mina julkilon ska försvinna och även om det bara handlar om några kg, känns det enormt mycket! Jisses, har till och ned ett högre 10-tal nu :-(

2012-12-30 @ 07:15:06
URL: http://uppfyllaendrom.blogg.se
Postat av: Alisha

Va är ditt BMI?

2012-12-30 @ 08:44:56
URL: http://Http://alishasizezero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0