Innan klockan Tre

Har precis ätit frukost/lunch eller vad man ska kalla det, kom iväg senare än vanligt på min promenad imorse så det blev mat som först halv två.. men inte mig emot.
Det var så himla fint ute idag, Solen lyste upp och snön glittrade.
Även om mina promenader brukar bestå av 99% stirrande i marken och tankar på mat/kalorier/förbränning och träning så försökte jag då och då kolla upp och njuta av hur vackert allt var.
 
Jag har alltid sagt att jag passar bäst in i skogen. Ge mig ett tält och jag bosätter mig typ. Fast brr.. lite kallt nu kanske?
Trots den kyliga luften och en termometer som visade -12 så var jag ute och gick i 2 timmar och 15 minuter.
Även om jag gick mig varm så blev ögonfransarna och slingorna av håret som kikade ut under mössan helt vita.
 
Nu som sagt har jag precis käkat yoggi mini med bär, några bananslantar, ett par branflakes och misslyckad hemgjord saffransgranola till lunch. Gott!
 
Tror att crunchien hade blivit bra om den hade blivit just det.. crunchy (hehe) Jaja det går ju alltid förbättra ett recept.
 
Ska skriva lite om hur jag ser på kost och träning nu för tiden, Jag har ändrats lite på den fronten än innan faktiskt.
 
Men tunn som luft, det ska jag bli!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sv: Tack så mycket fina du!

2012-12-14 @ 15:50:30
URL: http://www.minusgrad.webblogg.se
Postat av: S

Sv; jag har ingen aning faktist, såg bara bilden och kunde helt enkelt inte motstå den haha..

2012-12-14 @ 21:51:05
URL: http://vandrandeskelett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0