Goder morgon

Jag vaknade så sent som vid 12 ungefär.
helt sjukt, kom inte ihåg senast jag sov så länge. Fuck, kommer inte kunna sova ikväll..
 
Julafton var i alla fall jättefin och jag har fått en massa fina klappar.
 
Fick bla, porslin från greengate som jag fullkomligt älskar.
 
Om jag åt för mycket? Ja förfan helt klart.
Tänk att det är socialt att stoppa en massa mat i munnen, tugga och svälja. mmmm trevligt.
 
För oss brukar julmenyn se ut som så
1. julfika hos pappa
2. jullunch + efterrätt hos mormor
3. snacks till kalle anka
4. fika
5. kvällsmysgottis hon mamma
 
Aja, jag hade i alla fall en mysig jul

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt att läsa att du också hade en fin jul, trots allt. <3

2012-12-25 @ 13:42:52
URL: http://simpleway.blogg.se
Postat av: Amanda

Svar: njae, dom smakar typ ingenting haha! Som papper typ. Men kan tänka mig att det blir bättre om man kryddar lite :) det är 390kcal/100g och det är 90g i hela stora påsen :)

2012-12-26 @ 08:53:40
URL: http://www.burnitoff.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0