Ge mig styrka

Goodmorgon!
Sitter i min säng med en kopp kaffe och dreglar över bilden nedan..
..Åhh ge mig !
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men tänkte komma iväg på promenad eller något när städerskan kommer. Annars känner jag mig bara så ivägen.
Igår var första dagen på länge som jag faktiskt inte spydde. Känner mig så glad över det. Måste hålla mig nu. Jag vill inte vara svullen pga det på jul och nyår.
 
Är lite rädd för imorgon. Mamma och jag ska baka julgodis då och hon kom med hur mycket förslag som helst som hon har köpt hem till. Hon frågade även mig om jag hade några förslag som jag ville baka, skrev ner en massa ideér tills jag kom på att det är onödigt att göra en massa sorter jag gillar, för då är det ju svårare att stå emot, så jag strök nästan alla mina alternativ och letade upp en träningsblogg med hälsosamt godis istället som ska testat.
 
Tänker inte förbjuda mig något nu december ut. Men jag tänker förbjuda mig spy. Så äter jag en massa skit så får jag skylla mig själv. Men ska försöka äta måttligt och inte vräka i mig och sen träna också så borde det gå bra. I januari blir det andra bullar
Hade varit så mycket enklare om jag hade kunnat tapetsera om hela mitt rum till thinspo bilder, men det går ju inte... får rita något på handen så jag blir påmind hela tiden. För även om tänket finns hela tiden så behöver jag också kunna se det framför mig.
 
Eftersom jag vet att vi ska baka med all choklad så har det varit lättare att stå emot den. Hemma hos oss har vi nu
1.4 kg mörk choklad
1kg mjölkchoklad
500g vit choklad
 
Men men. Det går, har faktiskt tröttnat på marabou, tro det eller ej. äter jag choklad så blir det nästan aldrig marabou längre.

Kommentarer
Postat av: anna

tycker det låter bra att inte spy mer! Faktiskt! stoppar vi i oss skit så får vi ta konsekvenserna! Eller hur? :D

Jag mår så illa hela tiden nu så känns som att jag går på en nyponsoppadiet för tillfället :/

Ta hand om dig <3

2012-12-21 @ 10:27:38
URL: http://villblismal.blogg.se
Postat av: Anonym

sv: yes det är jätte gott! :)

2012-12-21 @ 11:43:50
Postat av: lizzie

sv: yes det är jätte gott! :)

2012-12-21 @ 11:43:58
URL: http://kilogram.blogg.se
Postat av: TicTacToe

Sv: tack, det var fint sagt :)

Va bra att du inte förbjuder dig ngt nu i december. Julen är till för att unna sig :) Men bra att du inte ska spy. Ska också hålla mig ifrån det resten av december!

Se till att njuta av julen och alla godsaker! :)

2012-12-21 @ 16:15:06
URL: http://tictactoe.blogg.se
Postat av: Clara

Vad bra det hade varit att tapetsera sitt rum i thinspo-bilder. ^^
Jag brukar också rita ngt eller skära mig på handleden för att bli påmind om mitt mål. Men thinspo-rum hade nog funkat bättre ;)

2012-12-23 @ 15:40:12
URL: http://minspegel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0