Försöker promenera bort ångesten

Tog nyligen en varm dusch efter att ha varit ute ännu en gång och promenerat. Gick mellan 20.45 - 23.00
Ja vad ska jag säga, kolakaksbaket spårade ur något fullständigt. Kakjävlar (ursäkta språket)
 
Gjorde nämligen en deg igår och blev så irriterad att vi inte hade någon matberedare som gjorde jobbet på två minuter utan att jag fick stå med det i en halvtimma istället och röra för hand.
Jag var så nära på att slänga skiten, men det är pappas favoritkakor så efter att pappa bett med hundögonen så fick jag baka ut kakorna för att vara honom till lags.
Efter att ha varit så jäkla irriterad så slängde jag i mig en bara sådär, la tre stycken i en påse och sa att jag skulle gå över till mamma med dem, men eftersom hon var på glöggparty (planerat,visste redan om det)så fortsatte jag att trycka i mig en massa äckel för att sedan kuta upp på toan för att få upp skiten igen..
Med helt förstört face gick jag tillbaka till pappa och drog på mig lite tjockare kläder för att dra mig ut på en promenad. Usch, ångesten var högre än på länge..USCH
 
Ser tecken på mig att jag går in i en depp period nu igen. Musik som jag har vägrat lyssna på i ett år nu för att jag bara känt mig deppig av går på repeat i lurarna och jag känner mig så jävla svag. Har ju precis lurat i alla att allt är bra, om det ska bli riktigt jävla kasst igen så kommer det bli så mycket svårare att låtsas. Det är ju redan en pina.
 
Imorgon blir det gbg med bästa vännen och brorsorna.
Shopping och liseberg står på schemat.
Jag ska vara normal imon, jag ska resonera som vanligt, jag ska jag ska jag ska!
 

Kommentarer
Postat av: N

Btw fin blogg! :))
Kolla gärna in tbx om du har lust,vore trevligt

2012-12-15 @ 01:24:22
URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0