FML

Har precis kollat på Losing it with Jillian samtidigt som jag har gått på stället i 90 minuter.
Patetiskt eller hur? Lite för sent för att jag skulle vilja gå ut och gå och lite för trött för att dra igång ett cardiopass. Enklast möjligast gå på stället, hålla igång, bränna några extra kalorier. Jag skiter faktiskt i hur mycket jag brände. Huvudsaken var att jag rörde på mig. Allt är bättre än att sitta ner.
 
Shit asså!
alla dessa nyårsplaner gör mig helt matt. Jag orkar inte. Men jag tänker inte heller vara orsak till att sabba vännens nyår.
Jag hatar när jag tänker och tänker och planerar, fast samtidigt någonstans sitter fast. Jag kan inte kontrollera allt. ååh vad ska jag göra.
Det enda som kan hjälpa mig är min träning, men ibland planerar jag upp så mycket som jag ska göra att inget blir gjort. För att jag aldrig orkar börja när jag vet att jag harså mycket kvar..
 
Jag älskar att träna. men tänk er att komma ut helt svettig och dötrött efter ett tufft pass och veta att man har minst tre timmar kvar. Det motiverar inte lika lätt då.
 
Ska dricka alkohol på nyår också för första gången på så himla länge. Jag vill samtidigt som jag är livrädd.
 
Det låter egentligen inte logiskt alls, men flytande kalorier är jag så sjukt rädd för. Spelar ingen roll om jag svälter, äter lite eller hetsar. jag HATAR flytande kalorier. Det är så himla svårt.
Borde köpa ett paket cigg istället och bli hög på nikotin. Jag som inte ens röker..
 
FML
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Alisha

Förstår hur jobbigt det känns <3

2012-12-29 @ 08:35:42
URL: http://alishasizezero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0