Dream world

Hej!
Sitter på mattan i mitt rum och funderar på varför jag föredrar det framför sängen..
Tränade lite lätt i drygt en timma framför en film som fängslade mig. Soal surfer hette filmen. Se den!! Man tänker verkligen till och eftersom den är verklighetsbaserad gör att den blir mer intressant.
 
Maten idag har inte gått speciellt bra heller och jag vill bara dö på allt typ. Det är ju fan omöjligt för mig att lyckas nu ju. Jaja jag hade ju räknat med att det skulle gå lite halvbra idag också.
 
Ska försöka äta bättre och hälsosamt nu fram till nyår och efter det blir det verkligen strikt. Det är vad jag har tänkt mig i alla fall. Japp!
Träningen är det enda jag vet att jag inte struntar i. Eller rättare sagt, när jag tycker att jag har struntat i träningen i en vecka så har jag ändå fått ihop mer än 10 timmar i alla fall. (oftast mer) ( alltid mer)
Jag älskar att träna, visst kan det gå överstyr och att promenera tre timmar tycker väl ingen är speciellt roligt. Men att köra en massa pass på gymmet eller skaka loss till ett zumba pass tycker jag är skitkul.
 
Men nu ska jag lägga mig och tagga för en BRA morgondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0