Vi alla känner " NYSTART"

God fortsättning på det nya året!
 
Efter att ha paniktränat natten till nyår så fick jag bara tre timmars sömn innan min vän kom hem till mig.
Det blev nyårslunch direkt när hon kom och jag "råkade" tappa 1/3 del av min lax i vasken..oops!
 
Ne men maten gick faktiskt bättre än väntat för min del. Det som adderades var en flaska vin hehe.
Drack mig berusad på vitt vin och cider
Rökte några cigaretter tills benen skakade
Kände mig glad för en stund
Kollade på fyverkerier från min balkong och blev tyst en stund för att tänka igenom ett förjävligt 2012.
2013 hoppas jag blir ett bättre år.
 
Idag vaknade vi sent och åt frukost vid 12 åt nog bara drygt 1dl lågkalorikräm eftersom jag inte var så hungrig.
Kollade på filmen "In time" och så körde hon hem vid 15.00
 
Gjorde en bananpankaka för första gången som var riktigt god.
 
Körde sedan ett hårt träningspass på en timma. riktigt gött kändes det.
 
Nu har jag precis ätit upp min caseinfudge kladdkaka sååååå god, mums! och sjukt nyttig.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Choklad fetto

Recept? :)

Svar; Synd :( Jag har ingen aning om vem tjejen på bilden är. Bilden är tagen från weheartit. Sjukt vacker tjej.

2013-01-01 @ 21:19:08
URL: http://chokladfetto.blogg.se
Postat av: Clara

Kan du inte lägga ut receptet på det du har på bilden? :)

2013-01-02 @ 12:45:07
URL: http://minspegel.blogg.se
Postat av: Nathalie

Recept? :D

2013-01-04 @ 16:30:17
URL: http://h0minem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0