I mitt krypin

Imorse sa min kropp ifrån och ville sova längre än till kl 6.
Jag vaknade tio minuter innan kompisen skulle hämta upp mig för att ta en promenad tillsammans. Hon messade mig två minuter efter att jag vaknat och skrev att hon stod utanför, det var bara att slänga på sig kläder och leva med att man såg helt död ut.
 
Det var den isigaste promenaden jag gått på. Vad som brukar ta ca 40-45 min tog idag en timma och vi gick som bambi på hal is och bara väntade på att någon skulle ramla.
 
Efter att jag kom hem blev jag riktigt lat eftersom jag frös och bara ville krypa ner i min säng igen.. sagt och gjort. Har kollat på en gammal julkalender och Biggest Loser. När Jillian i programmet gav sånt där träningstips och sa att frukost är viktigast på hela dagen för att metabolismen inte ska sjunka så kände jag att frukost sådär 14.00 kanske borde ätas.
1 ägg + äggvita
keso och grönsaker
1 glas mugg lightsaft

Kommentarer
Postat av: Choklad fetto

Svar; Tack för receptet :) har nog inte allt hemma, nej. Lite annorlunda produkter än vad våran familj använder. Men får se till att köpa hem! :D

2013-01-03 @ 16:14:55
URL: http://chokladfetto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0