Vill sova

Funderar och Funderar!
Jag är trött. sleeeepy!
Klockan ringde 06.00 imorse och jag låg kvar en kvart innan jag steg upp och hällde i mig en kopp kaffe.
Har efter det hunnit med både ett zumba pass och en god frukost.
 
Ligger nu i min bäddade säng och vill helst bara sova, men icke!
På schemat idag står matshopping, filmtittande och mer träning.
VARFÖR ska det regna ute för?
Blir så irriterad. Fast jag är känd i familjen som den som klär sig efter vädret och bara går ut. kläder efter väder liksom, det hindrar mig inte MEN, och det finns en stooort men. När det är slaskigt så skorna förstörs och det gömmer sig hala isfläckar överallt så man måste trippa fram. Då blir jag irriterad.
Kanske skulle ta en sväng till gymmet sen? finns tyvärr inga rolig pass och jag är sämst på att motivera mig på konditionsmaskinerna.. men men fårse hur det blir.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0